خانه » دانلود 96 » بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

تبیلغات

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

در این مطلب از سایت جدید نیوز در مورد مطلب

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

www.angoshnama.ir kahesh vazn - بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته هیچ رژیم غذایی نیست که با قرصهای جادویی یا نوشیدنی معجره آسا باعث کاهش وزن سریع ما شود بلکه بخاطر کاهش وزن ۵ تا ۱۰ کیلوگرم ما ناگزیربه طی نمودن فرایندی هستیم که نیاز به تمایل و تلاش بخاطر چربی سوزی با شیوه‌ای مناسب دارد که منجر به حفظ سلامت نیز گردد.

در این ابتدا بهترین کار این است که سعی کنیم تا عادات بد غذایی خود را واکنش دهیم با این کار نه فقط به حفظ سلامتی خود کمک کرده‌ایم بلکه احساس بهتری بخاطر کاهش وزن پیدا می‌کنیم پس با بررسی و کمی دقت در این مصرف خوراکی‌ها می‌توانیم خیلی راحت از شر اضافه وزن خود خلاص شویم ولی اگر علاقه مندید بدانید چطور می‌شود کاهش وزنی ۱۰ کیلو گرمی در این ۲ ماه را داشته باشید ادامه مطلب را بخوانید.

۱- اولین کاری که باید بخاطر کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی انجام دهید این است که صبور باشید

رژیم‌های غذایی هستند که در این زمانی کوتاه می‌توانند کاهش وزن زیادی به همراه داشته باشند ولی چیزی که موجب ناامیدی شما می‌شود این است که بعد از پایان رژیم غذایی وزن شما به سرعت به حالت اولیه خود و یا حتی وزنی بیش از آن باز می‌گردید. به نظر شما بخاطر اینکه بتوانید به وزن ایده آل خود برسید و آن را حفظ کنید دو ماه مدت زیادی است؟

مسلماً خیر پس بیایید خود را گرفتار اینگونه رژیم‌های غلط نکرده و با تمرکز بر چگونگی انجام عادات جدید در این زندگی خود کاهش وزنی ماندگار را تجربه کنیم.

۲- بخاطر کاهش وزن تا ۱۰ کیلو گرم نیاز به واکنش عادات غذایی داریم، در این حالت ایده آل مصرف یک رژیم غذایی غنی از پروتئین و سبزیجات و محدود کردن مصرف چربی‌ها و کربوهیدرات یک راه کار عالیست. بهتر است استفاده از مواد غذایی کم چربی و کم نمک در این پخت و پز را به عنوان یک اصل قرار داده و وعده غذایی شام را با توجه به این که بدن نیاز کمتری به مصرف کالری دارد سبک بگیریم.

اگر وعده شام برایتان مهم است و نمی‌خواهید صرفاً مثلاً از فراوردهای لبنی کم چرب مانند پنیر و ماست با سبزی و یا خوراک سبزیجات و غلات استفاده نمایید پیشنهاد می‌گردد در این وعده شام از غذاهایی که چاق کننده نیست استفاده شود مثلاً پروتئین‌ها: گوشت بدون چربی (سینه مرغ یا ماهی) به‌صورت کبابی یا بخارپز با سبزیجات.

بهتر است از خوردن غذاهای سرخ شده که پر از چربی است خوداری کنید از خوردن شیرینی، بيسكوئيت و ماکارونی و کربوهیدراتهای ساده مانند کیک و میوه‌های شیرین که حاوی مقدار زیادی قند و در این نتیجه کالری زیاد می‌باشد اجتناب کنید.

۳- بخاطر اینکه بتوانید کاهش وزن ۱۰ کیلو گرمی داشته باشید باید مصرف فیبر را افزایش دهید چون فیبر موجب جذب چربی بدن شده و ترانزیت روده را تنظیم کرده و باعث کاهش سطح کلسترول بد در این خون شده و به سم زدایی بدن کمک می‌کند نان گندم، توت فرنگی و عدس از فیبر بالایی برخودار است همینطورمصرف کم کربوهیدرات مانند بلغور جو دو سر و برنج خوب است ولی در این وعده غذایی شام توصیه نمی‌شود.

۴- بخاطر اینکه بخواهیم کاهش وزن ۱۰ کیلو گرمی را تجربه کنید باید ورزش کنید در این مورد اهمیت ورزش همین قدر کافی است که بگوییم ۴۰% موفقیت در این کاهش وزن منوط به ورزش است.

ورزش‌های قلبی عروقی و ورزشهای بی هوازی که انجام ۴۰ دقیقه در این روز از ورزش هوازی مانند شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی و یا بی هوازی از طریق استفاده از وزنه کافی می‌باشد.

۵- آزار دهنده خواهد بود اگر شما ۱۰ کیلو وزن کم کنید و ببینید که همه لباسهای شما دیگر سایز شما نیست البته خبر خوب این است که شما می‌توانید با پرورش عضلاتتان علاوه بر اینکه عمل چربی سوزی را انجام می‌دهید وتوده های اضافی چربی را از بین برده و ضمن کم کردن وزن به تناسب اندام هم برسید.

اگر شما هر روز خودرا وزن کنید و تغییرات کمی را مشاهده کنید ممکن است دلسرد شده و از ادامه برنامه خودداری کنید لذا توصیه می‌شود تا پایان برنامه صبر کنید تا نتیجه را ببینید.

۶- بخاطر اینکه بتوانید ۱۰ کیلو گرم وزن کم کنید باید سرعت سوخت و ساز بدن را زیاد کنید راه درست این است که وعده غذایی را از ۳ وعده به ۵ وعده افزایش دهیم. خوردن ۵ بار در این روز صبحانه، میان وعده، ناهار، میان وعده و شام یعنی خوردن غذای بیشتر در این مقادیر کوچکتر کمک می‌کند در این تمام روز کار سوخت و ساز بدن ادامه داشته و موجب سرعت بخشیدن به سوزاندن کالری و در این نتیجه سوزاندن چربی شود.

۷- در این خیلی از مواقع ما بدون این که واقعاً گرسنه باشیم احساس گرسنگی می‌کنیم میدانید چرا؟ قطعاً اضطراب عامل مهمی در این این زمینه محسوب می‌شود وقتی اظطراب داریم مغز ما به اشتباه پیغام می‌فرستد و ما را به خوردن تشویق می‌کند.
تا کنون دقت کرده‌اید وقتی اضطراب دارید غذای بیشتری می‌خورید!

بخاطر ایجاد احساس سیری توصیه می‌شود از دمنوشهای گیاهی مانند دمنوش زنجبیل با آبلیمو و یا چای سبز حتی ترکیبی از هر دو استفاده کنید این کار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر این که احساس سیری می‌کنید سرعت سوزاندن چربی را هم افزایش دهید.

۸- انگیزه خود را حفظ کنید به کسانیکه موفق شدن تا کاهش وزن زیادی داشته باشند نگاه کنید اگر شما که می‌خواهید ۱۰ کیلو گرم وزن کم کنید انگیزه لازم را نداشته باشید پس چطور می‌خواهید این کار را به انجام دهید.

راه‌های زیادی بخاطر اینکه به خودتان انگیزه بدهید وجود دارد شما می‌توانید هدف خود را تناسب اندام قرار دهید وبا پوشیدن لباس‌ها و یا شلواری که برایتان تنگ شده بود وقتی مثلاً ۲ کیلو وزن کم کرده‌اید از کاهش وزن خود لذت ببرید. یک ایده خوب دیگر این است که با شروع رژیم غذایی و واکنش عادات بد غذایی یک دفترچه تهیه کرده و میزان وزن کنونی و این که هرروز چه مقدار ورزش کرده‌اید و چه خورده ا ید را بنویسید و این که چه احساسی دارید، از جملات مثبت در این ثبت روزانه استفاده کنید تجسم هدف را تا رسیدن به وزن مطلوب فراموش نکنید.

۹- در این نهایت کاهش وزن ۱۰ کیلو در این یک دوره دوماهه به عنوان یک مرحله، آغاز و پایان کار نیست بلکه واکنش جدیدی درسبک زندگی شماست که اجازه می‌دهد به شما تا علاوه بر مراقبت از سلامت خود یک نگاه خوب و یک احساس خوب به خود داشته باشید.

 


گرداوری شده : جدید نیوز

بهترین و سریع ترین روش کاهش وزن در این مدت چند هفته + رژیم غذایی

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز