خانه » دانلود 96 » نحوه نگارش رپورتاژ

تبیلغات

نحوه نگارش رپورتاژ

نحوه نگارش رپورتاژ

در این مطلب از سایت جدید نیوز در مورد مطلب

نحوه نگارش رپورتاژ

write reportage - نحوه نگارش رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی به یکی از بهترین روشهای لینک سازی تبدیل شده است که علاوه بر جذب مستقیم مشتریان بالقوه باعث ارتقاء رتبه‌ی وبسایت شما نزد گوگل نیز میشود. نحوه نگارش رپورتاژ آگهی بخش بسیار مهم آن است. جدید نیوز در این این مقاله نحوه نگارش رپورتاژ را به شما عزیزان آموزش می دهد.

بخاطر گرفتن بازدهی بیشتر از رپورتاژ آگهی باید بدانید که نحوه نگارش متن رپورتاژ آگهی بسیار مهم است و البته مهمتر از آن روش لینک گذاری در این رپورتاژ آگهی تان است. در این این مقاله از سری مقالات آموزشی لینک گستر سعی کرده ایم مهمترین نکات مربوط به نوشتن یک رپورتاژ آگهی عالی را بازگو کنیم:

چگونه متن رپورتاژ آگهی را بنویسیم؟

در این هنگام نگارش متن رپورتاژ آگهی شما باید ضمن وفاداری به حقوق کاربران به تبلیغ خدمت، برند یا محصول خود نیز بپردازید و این موضوع نیازمند مهارت بالایی در این نویسندگی است.

سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید:

  • درباره چیزی بنویسید که کاربردی و جالب باشد. صرفاً مطالعه پیشینه کسب و کار شما و نحوه ارائه خدماتتان نمیتواند بخاطر کاربر جذاب باشد سعی کنید در این قالب یک مقاله مفید و کاربردی در این زمینه تخصصی خودتان با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

  • تیترهای جذاب بنویسید. هدف از انتشار رپورتاژ آگهی علاوه بر ایجاد بک لینک های باکیفیت، خوانده شدن آن توسط کاربران و جذب مشتری جدید است و این موضوع فقط وقتی رخ می دهد که عنوان بتواند کاربران را متقاعد به خواندن رپورتاژتان کند.

  • از عبارات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید. حتی اگر در این یک وبسایت کاملاً تخصصی رپورتاژ آگهی شما منتشر شود بازهم احتمال آنکه یک کاربر غیر تخصصی آنرا بخواند زیاد است سعی کنید رپورتاژ خودتان را به صورت ساده و قابل درک بخاطر تمام کاربران بنویسید تا علاوه بر کاربران تخصصی بتوانید برخی از کاربران غیر تخصصی را هم به موضوع خودتان جذب کنید.

نکات اصلی در این لینک گذاری داخل رپورتاژ آگهی:‌

یکی از بهترین کاربردهای رپورتاژ آگهی ایجاد بک لینک دائمی بخاطر وبسایتمان است پس سعی کنید لینک گذاری را طوری انجام دهید که بعداً پشیمان نشوید.

  • یادتان باشد بیشتر، بهتر نیست پس سعی نکنید رپورتاژ آگهی خود را غرق در این لینک کنید. پیشنهاد ما حداقل ۳ و حداکثر ۵ لینک است.

  • لینک ها را بر روی تمام صفحات مهم وبسایتتان پخش کنید.( صفحه اصلی سایت حتماً جزء لینک های رپورتاژ باشد)

  • لینک هایی را درج کنید که از ثبات و اهمیت آنها در این آینده کسب و کار خود مطمئن باشید ( صفحاتی که احتمال حذف شدن به هر دلیلی نداشته باشند)

  • لینک هایی را انتخاب کنید که بر روی حوزه تخصصی کسب و کارتان متمرکز است (صفحات جانبی خارج از تمرکز وبسایت را لینک نکنید)

  • در این انتخاب آنکرتکست‌ها سعی کنید تنوع به خرج دهید و از ابزارهایی مانند گوگل ترند بخاطر انتخاب بهترین کلمه کلیدی استفاده نمایید.

نکات مهم بخاطر تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ آگهی:

  • سعی کنید قبل از انتشار رپورتاژ آگهی در این خصوص محدودیت های زمانی رپورتاژ آگهی در این وبسایت مقصد مطمئن شوید.

  • در این هر وبسایت ضرورتی به انتشار بیشتر از ۱ رپورتاژ آگهی وجود ندارد مگر اینکه وبسایت مورد نظر شما بخاطر چند موضوع کلیدی در این جایگاهی ایده آل باشد و شما قصد رقابت در این آن و بخوانید را داشته باشید.

  • در این صورت تمایل به انتشار چندین رپورتاژ آگهی سعی کنید محتوای تبلیغاتی منحصر به فردی را بخاطر هر سایت آماده کنید تا علاوه بر تنوع محتوا بتوانید آنکرتکست بهتری بخاطر کلمات کلیدی و صفحات مدنظرتان انتخاب کنید.

  • از مدیر وبسایت بخواهید که رپورتاژ آگهی شما را در این صورت امکان در این دسته بندی مرتبط و با برچسب های مرتبط منتشر کند.

  • از دیده شدن رپورتاژ آگهی خود حتی بخاطر چند ساعت (اگر چند روز باشد که چه بهتر) در این صفحه اصلی وبسایت مقصد مطمئن شوید.

  • حتماً از چند تصویر گیرا و کاربردی در این متن رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید.


برگرفته:asemooni.com
گرداوری :جدید نیوز

نحوه نگارش رپورتاژ

برچسب ها : , ,
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز